Methode
Het beste visitekaartje is enthousiasme van onze klanten. Mond op mond reclame en steeds weer opnieuw gevraagd worden te participeren in een volgend project is voor ons van groot belang.

Nieuwe klanten willen wij graag laten zien waartoe we in staat zijn, en verwezenlijken dit door een gratis tweedaagse QuickScan uit te voeren waarin we belangrijke verbeterpunten aan het licht brengen. De klant is vervolgens vrij om zelf de verbeteringen op te pakken, of kan besluiten dat wij daarbij helpen.

Veel verbeteringen zijn te realiseren door juist uit te breiden. Management en monitoring van de infrastructuur is nog niet bij elk bedrijf op het juiste niveau en veelal is de eindgebruiker de trigger om er achter te komen dat er iets niet in orde is. De juiste tooling kan dit voorkomen en er voor zorgen dat u pro-actief op de hoogte wordt gehouden van de kwaliteit van uw ICT omgeving.
Hoe kunnen wij u helpen?
Consultancy
Project Management
QuickScan
Roadmap
Troubleshooting
Performance Tuning
Security Audits
Training on the Job